top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraPavla K

Bemer - urychlení hojení

Dneska jen stručný článeček o účinnosti Bemer terapie na hojení povrchových ran.

Tomáškovi jsem 30.1. objevila zase pěkně rozjetý podlom, tentokrát na levé zadní. Vůbec nechápu, jak mi utekl, ale asi jak řeším protější nohy, tak jsem prostě tu levou stranu brala asi jako samozřejmě v pořádku :)

Naštěstí máme Energy a Bemer :) Takže jsem zahájila standard léčbu Energy - tj. DragsImun + Cytosan gel. A umocnila jsem to použitím Bemer kamaše - tu měl díky mé další nemoci 3x - 30.1. při prvním ošetření, 5.2. při druhém a dnes - 9.2.2022.

Více asi poví fotky níže - prostě dnes, tedy 9dní po zahájení léčby - je noha skoro zahojená. Spěnka bez otoku, zbývá poslední strup v místě původní největší rány, kde to praskalo do krve. Takže za mě rozhodně doporučuji :) A nebojte - pomáhá i jednorázová aplikace - vyzkoušeno u jednoho klienta a taky výrazné zlepšení :)




48 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page